IG en RP Naam: Damianus dela Mendoza
Motivatie: Na ooit een kort uitstapje te hebben gehad in de politiek ( herstart UM ). Sinds dat uitstapje heb ik altijd wel een interesse behouden om ooit de politiek in te stappen. Dit is er tot op heden nooit van gekomen, omdat ik mij volledig op het leger gericht heb en zeker tijdens mijn termijn als commandant niet politiek gelieerd wilde zijn. Nu ik dat termijn er al een tijdje op heb zitten wil ik mij op een andere manier gaan inzetten en komt de politiek weer wat hoger op mijn lijstje. Ik kan mij vinden in de ideologie van HHW en het feit dat jullie een partij in opbouw zijn heeft ook zeer zeker mijn interesse.
CV:
**HUIDIGE FUNCTIES**:
Leger:
- Onderluitenant Gulden Leeuwen.
- Garde-Sergeant van de Hollandse Garde.
- Soldaat HEK.
Anders:
- Decaan Militaire Vleugel.
- Lid van het Gierst Gilde.
- Vertegenwoordiger Gierst Gilde Leiden.
- Eigenaar 't Heylsaeme Swaert.
**VORIGE FUNCTIES**:
Leger:
- Commandant van de Gulden Leeuwen.
- Gardist van de Hollandse Garde.
- Adjudant.
- VBC te Leiden.
- Korporaal C-Compagnie.
- VCC van C-Compagnie.
- Soldaat C-Compagnie te Leiden.
- Lid UM.
Overig:
-
Motivatie: Na ooit een kort uitstapje te hebben gehad in de politiek ( herstart UM ). Sinds dat uitstapje heb ik altijd wel een interesse behouden om ooit de politiek in te stappen. Dit is er tot op heden nooit van gekomen, omdat ik mij volledig op het leger gericht heb en zeker tijdens mijn termijn als commandant niet politiek gelieerd wilde zijn. Nu ik dat termijn er al een tijdje op heb zitten wil ik mij op een andere manier gaan inzetten en komt de politiek weer wat hoger op mijn lijstje. Ik kan mij vinden in de ideologie van HHW en het feit dat jullie een partij in opbouw zijn heeft ook zeer zeker mijn interesse.
CV:
**HUIDIGE FUNCTIES**:
Leger:
- Onderluitenant Gulden Leeuwen.
- Garde-Sergeant van de Hollandse Garde.
- Soldaat HEK.
Anders:
- Decaan Militaire Vleugel.
- Lid van het Gierst Gilde.
- Vertegenwoordiger Gierst Gilde Leiden.
- Eigenaar 't Heylsaeme Swaert.
**VORIGE FUNCTIES**:
Leger:
- Commandant van de Gulden Leeuwen.
- Gardist van de Hollandse Garde.
- Adjudant.
- VBC te Leiden.
- Korporaal C-Compagnie.
- VCC van C-Compagnie.
- Soldaat C-Compagnie te Leiden.
- Lid UM.
Overig: